R. szk. 2019/2020

Pokój Przyjaźni istnieje w naszej szkole od dwóch lat. Miejsce powstało z inicjatywy uczniów dawnych klas gimnazjalnych oraz obecnych klas  VII i VIII. Ideą Pokoju Przyjaźni jest integracja uczniów z różnych klas.poprzez konstruktywne spędzanie czasu wolnego podczas przerw. W chwilach wolnych od nauki uczniowie grają w gry edukacyjne, rozmawiają, wzajemnie się wspierają oraz organizują różne akcje szkolne.

Najlepiej klimat Pokoju Przyjaźni odzwierciedlają słowa samych uczniów:

  • Pokój przyjaźni jest dla mnie miejscem, w którym mogę być sobą, tam odpoczywam i odrywam się od szkolnej rutyny  – Kasia, klasa VIII a.
  • Pokój przyjaźni to miejsce pomocy i szacunku – Kacper, klasa VIII b.
  • W pokoju przyjaźni ważne są: przyjaźń, szacunek i wzajemna szczerość – Paulina, VII d.
  • Pokój przyjaźni jest dla mnie bardzo ważnym miejscem. Tam zawsze otrzymam pomoc – Gabrysia, klasa  VII b.
  • Pokój przyjaźni jest miejscem spotkań i  miłych rozmów, śmiechu i zabawy – Hubert, klasa VIII b.
  • Pokój przyjaźni jest dla mnie formą rozmowy z innymi ludźmi, to taka „grupa wsparcia”.
  • Pokój przyjaźni jest dla mnie miejscem spokoju, zabawy i radości – Julia, klasa VII b.
  • Pokój przyjaźni to miejsce, gdzie spędzam miło czas -Brajan, VIII c.
  • Pokój przyjaźni jest dla mnie miejscem, które pozwala zawierać nowe znajomości – Laura, VIII a.
  • Pokój przyjaźni jest fajnym miejscem w szkole J – Adrian, VIII b.
  • Pokój przyjaźni zapewnia mi spędzenie czasu wolnego na przerwach, integrację z innymi uczniami, to miejsce, w którym czuję się swobodnie  – Nikola, VIII b.

    Zapraszamy wszystkich uczniów klas VI- VIII do odwiedzenia Nas na każdej przerwie, w sali 34 (pokój psychologa szkolnego – Katarzyny Sierpińskiej). Do zobaczenia.