Start
images/newsy/sp4/slajd/jubileusz1.gif

Uczniowie klas IV-VIII już trzeci raz mieli możliwość wzięcia udziału w konkursie, którego zadaniem było stworzenie gry karcianej, planszowej, terenowej lub komputerowej w oparciu o wybraną przez siebie lekturę szkolną omawianą na lekcjach języka polskiego. 

Praca konkursowa musiała zawierać dokładną instrukcję oraz szeroko rozumiane rekwizyty. Kolejny raz uczniowie mogli przenieść nas do niezwykłego świata lektur oraz pokazać, że nie są one takie nudne i straszne.

W tym roku popularnością cieszyły się takie utwory: ,,Akademia Pana Kleksa”, ,,Opowieści z Narnii”, ,,Pinokio”, “Mikołajek”, ,,Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi”, “Chłopcy z Placu Broni”, ,,Tajemniczy ogród”,
“W pustyni i w puszczy’, ,,Hobbit, czyli tam i z powrotem”, ,,Opowieść wigilijna”, “Świtezianka” oraz  “Latarnik”.
Na podstawie tych lektur powstały m.in. Memory, Piotruś, Monopol, Biznes, Warcaby, Chińczyk, Koło Fortuny, Domino, gra internetowa oraz szereg ciekawych gier planszowych. 

Organizatorki konkursu, p. Monika Wójcik, p. Edyta Gwarda, p. Alina Knap, p. Wioletta Burzak, p. Milena Brudkowska
i p. Agata Szacoń, miały nie lada wyzwanie. Postanowiły nagrodzić prace, które posiadały najdokładniejsze instrukcje
i każda z nich w pełni nawiązywała do lektury, kilka z nich dotyczyło wielu lektur. 

 

I miejsce:

Kornelia Jabłoniec,  kl. 4b

Diana Pelczarska, kl. 5b

Martyna Żmudziak, kl. 5d

Natalia Ryć, kl. 6e

II miejsce: 

Antoni Mróz,  kl. 4b

Maja Józwik, kl. 5d

Maja Wójtowicz, kl. 7a

Mikołaj Mróz, kl. 7b

III miejsce: 

Lena Sprawka, kl. 5a

Maja Osypiuk, kl. 5b

Wojciech Warzyńczuk, kl. 5b

Justyna Kosińska, kl. 6e

Pozostali uczniowie biorący udział w konkursie zostali wyróżnieni.  Nagrody ufundowała Rada Rodziców.
Bardzo serdecznie gratulujemy oraz życzymy wielu sukcesów. 

Organizatorki 

MICROSOFT 365

 

ODKRYJ KSIĄŻKI

MOL NET+

KURATORIUM

CLASSROOM

E-DZIENNIK

REALIZUJEMY PROGRAMY

Projekt Erasmus+
„Już dziś zaplanuj swój sukces”
Program Centrum Mistrzostwa Informatycznego
Aktywizacja młodzieży uzdolnionej informatycznie
Program SuperKoderzy
Robotyka i programowanie.

KALENDARZ WYDARZEŃ

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

NASZE SUKCESY

Szkoła Promująca Zdrowie
Krajowy Certyfikat
Szkoła Odkrywców Talentów
Tytuł Ministerstwa Edukacji Narodowej.