R. szk. 2021-2022

Tolerancja, szacunek, akceptacja, empatia, przyjaźń - to tylko kilka słów, które mogą opisać pozytywne postawy pojawiające się w utworach plebiscytu ,,Piosenki Pozytywnej” zorganizowanego w ramach realizacji szkolnego projektu edukacyjno - wychowawczego ,,Zrozumieć Autyzm’’. Przez cały kwiecień uczniowie naszej szkoły mogli umieszczać swoje ,,pozytywne’’ nagrania indywidualne bądź grupowe w zakładce plebiscytu na platformie Classroom. W maju odbyło się głosowanie społeczności szkolnej na najlepsze wykonanie utworu.

W wyniku głosowania przez poszczególne klasy oraz oceny jury plebiscyt został rozstrzygnięty. Najlepsi wykonawcy zostali nagrodzeni, a każdy z uczestników dostał pamiątkowy dyplom. 

Wszystkim uczestnikom plebiscytu serdecznie gratulujemy ambicji w rozwijaniu swojego talentu i zainteresowań wokalnych, pomysłowości w tworzeniu autorskich tekstów oraz odwagi. Jednocześnie życzymy dalszych sukcesów oraz motywacji do podejmowania kolejnych wyzwań.

 

Klasy  0-3 

Zespoły

  • I miejsce ex aequo - klasa 1c, grupa 0d
  • II miejsce - klasa 2d
  • III miejsce - grupa 0c

Solo

  • I miejsce ex aequo - Hanna Kukuszka kl. 1d, Hanna Kubuśka gr. 0e
  • II miejsce - Leon Steć kl. 2d
  • III miejsce - Julia Piłka gr. 0e

 

Klasy 4-6

Zespoły

  • I miejsce - „Three Friends” Julia Kotuła, Nikodem Grzywanowski oraz Filip Pietrzak kl. 4d
  • II miejsce -  Mikołaj Mróz kl. 5b  i Antoni Mróz kl. 2d
  • III miejsce - klasa 4a

Solo

  • I miejsce - Jan Jurczykowski kl. 4c
  • II miejsce - Filip Pietrzak kl. 4d
  • III miejsce - Antoni Sternik kl. 4a

 

Klasy 7-8

Zespoły

  • Laureaci - Szymon Łukasik i Wiktor Bondos kl. 7b

Solo

  • I miejsce - Oliwier Kostyła kl.7b
  • II miejsce - Aleksandra Trąbka kl. 7a
  • III miejsce - Zuzanna Chlebik kl.7b

 

Dziękujemy serdecznie Radzie Rodziców, p. Andrzejowi Roczonowi oraz Klubowi Motocyklowemu PATRIA za ufundowanie nagród.

Opr.  Małgorzata Kościarz,  Bożena Kozyra,  Magda Roczon